13 Aralık 2009 Pazar

Yeni bir hafta


Öncelikle şunu belirtmeliyim ki
Blog yazma konusunda acemiliğimden midir yoksa alışkın olmadığım bir durum olduğundan mı bilemiyorum sayfamla fazla ilgili olmadığım açık, inşallah zamanla her şey biraz daha düzene girer sizlerle daha sık daha güncel daha anlamlı yazılar paylaşırım..

Bugün yeni tertemiz 0km. bir haftanın arifesinin akşamı

(nasıl bir cümle kurdum ya :))
Geçtiğimiz hafta benim için çok kötü başlamış devamında da bir çok aksilik ve can sıkıcı şeylerle karşılaşmıştım. Bol miktarda duygu karmaşası, gerilim, hatta belli anlarda yaşadığım şoklarda haftaya damgasını vurdu. Son olarak eve dönüş yolunda yakalandığım şiddetli yağmur ve fırtına yorgun ve iyice gerilmiş olan sinirlerim üzerinde birazda benim payım olsun dercesine çeşitli atraksiyonlar denemekte fakat içimdeki mazoşist yanım ne hikmetse bu durumdan keyif alıyordu o an yaşadıklarım anlatsam roman olur nitelinde olsa da şuan bu konuda bir şey yazmak istemiyorum..
Eve gittiğimde sırılsıklam olan kıyafetlerimle birlikte duygusal yorgunluğumu da çıkarıp temizlenmek üzere kirli sepetine attım.
Haftasonu ise benim içim güzel geçti diyebilirim
Sevdiğim insanlarla zihinsel ve bedensel olarak rahatlamak adına bir çok etkinlikle bulunduk
Son günü (bugün) ise dışarıdaki bozuk ve yağmurlu havaya bakınca

sinema iyi fikir gibi geliyordu ve çoktandır merak ettiğimiz
Tuna Kiremitçinin yazıp yönettiği ‘Adını sen koy’ adlı filme gittik
Ve sanırım ismine ve oyuncu kadrosuna aldandık.
Filmle ilgili genel olarak fikrimi soracak olursanız,
Beklentimin altında gereksiz bir film diyebilirim.

Film müziği ve oyuncu kadrosunda bulunan
Ahmet mümtaz Taylan ve Melis Birkan dışında hoşuma giden pek bir şey olduğu söylenemez.
Tuna kiremitçiye yazarlık hayatında başarılar diler mümkünse bir daha yönetmenlik koltuğuna oturmamasını tavsiye ederim..

Kısaca çok değerli okurlarım, benim haftasonum böyle geçti,
yeni bir haftanın başlamasına ise artık saatler var ben kendimi ruhen hazır hissediyorum
okul arkadaşlarımın nasıl bir haftasonu geçirdiğini bilmesem de umuyorum ki onlarda yeni bir haftaya hazırdırlar..
Görüşmek üzere….

Hepinizi Sevgiyle selamlıyorum…