7 Aralık 2009 Pazartesi

özledik seni CEP42

merhaba çok sevgili okurlarım
konu başlığına ilk bakışta hiçbirşey anlamayanlarınız olduğu kadar gördüğünde tebessüm edenleriniz de var biliyorum..
bir çoğunuza saçma gelebilir belki ama bundan 3-4 yıl kadar önce ilk ehliyetimi aldığım yıllarda araba kullanmaya pek meraklı olan ben aslında eve yakın olan iş yerimize gitmek için babamdan aldığım arabayla bir süre sonra çok iyi bir ikili olduk :)

tanıştırayım efendim
nam-ı değer CEP42
( fiat palio 1,3 cc multijet )

acemiilik yıllarımda özellikle park konusunda bana biraz kızdığını hissetsemde daha sonraları

artan km.ler ve edindiğimiz tecrübeler sonucu onun içinde benim içinde herşey daha bi güzel olmaya başladı.. Babamın iş gereği yeni bir araba almasıyla ise daha çok vakit geçirir olduk :)

Ben yeni ergendim, o da '0' model gümüş grisi 1.3cc dizel bir palio multijetti
haftaiçi kısa olan işe gidiş geliş yolu dışında çok fazla görüşemesekte haftasonları geldiğinde Bursa merkeze 30 km. uzaklıkta olan yaşadığım yerden büyüdüğüm yere gider dostlarla vakit geçirirdik bazen onları da alır kafa dağıtırdık, ( aramızda kalsın çoğu zamanda içerdik ).

Birlikte çok hikayemiz olmasına karşın anlatmaya kalkınca ne buradaki satırlara sığar ne de vakit yeter.

Bilenler hatırlar ki biz sıkı dosttuk zaman zaman birlikte iş gereği dağıtıma, zaman zamanda kız tavlamaya çıkardık. (taaki soğuk bir şubat gecesine kadar :)

Yakışıklıydık! Fiyakamız sağlamdı. Kornamız havalı değildi belki ama yinede baktırırdık kendimize. Temizdik. Sakindik. Patlak egsozumuz yoktu, modifiyemizde, İkimizde macerayı severdik yalan yok çok kaybolmuşuzdur ama hiç yolda kalmadık :) ..ve herşeyin sonu olduğu gibi birgün bizde ayrılmak zorunda kaldık
yaklaşık 3 sene süren birlikteliğimizin sonunda km. tablosundaki 120.000 rakamı
ayrılık sinyallerinin en büyük göstergesiydi ve birgün onu bir galeride bırakıp yanından ayrıldım
daha iyilerine sahip oldum sonra belki ama hiçbirinde o kadar mutlu oturmadım direksiyona..
şimdi nerede hangi yollarda kimlerle gezdiğini bilmediğim eski dostumu yaadettik...
özledik seni CEP42...

Hepinizi sevgiyle selamlıyorum...