4 Aralık 2009 Cuma

İlk Merhaba


Her ne kadar İlkler özeldir diye klasik bir giriş yapmak istemesem de şuan ilk defa ve özel birşey yaptığımdan olsa gerek yerinde bir takdim olduğunu düşünüyorum.
An itibariyle karar verip açtığım blogumun ne işe yarayacağını çok fazla bilmiyorum fakat
İnsanların istedikleri şeyleri ertelememelerini savunan bendeniz şuan burada olmaktan mutluyum. Ne kadar devam ederim, yaşamımın belli bölümlerinde yarım bıraktığım atılımlarımdan bir farkı olur mu yoksa bu ilk başka ilkleri de beraberinde getirir mi bilemiyorum yada bu alanda eğer bir başarı durumu varsa ne kadar başarılı olurum o konuda da pek bi fikrim olmamakla beraber açıkçası umurumda olduğunu da söyleyemem..

Ama yinede bazı konularda anlaşalım istedim..

Birçoğunuzun bildiği gibi daha önce blog tecrübem olmadı,
Zaman zaman içimden gelen şeyleri kaleme alabilsem de okumaktan çok gezme tercih sebebimdir,
Bu blogu açarken hiçbir şekilde başka kişi kuruluş yada sayfalardan alıntı yapmadığımı, arada beni etkileyen bloglarla karşılaşsam da (onlar kendilerini biliyor :)
“onların ki nasıl benim ki de şöyle olsun” “böyle olmasın” “vay be bloga bak” “ ben daha iyisini yaparım” şeklinde düşünceler içinde olmadığımı,
Yine de çok fazla blog okumadan böyle bir işe kalkıştığımı bilmenizi isterim..
Bu sebeplerden dolayı lütfen başka sayfalarla karıştırma ve karşılaştırma eğilimine gitmemenizi siz değerli okurlarımdan rica ediyorum..

İnsanlık için küçük, ben ve beni seven dostlarım için büyük bir adım olacağına inandığım bu önemli günde siz değerli okuyucularımı sevgiyle selamlıyorum :)